torsdag 27 oktober 2011

good day

Nu är jag hemma. Ska snart byta kläder för träning. Jippi!!!!!!!!!!
Äntligen men har skoskav så ah får se hur träningen blir.
Hehe
Kul åh veta.
Nja
Fan har ont i bröna. Inte goodi.
Jaja
Käka på Bakgårn förut.
Det var nice. Jätte mysigt må jag säga.
Sedan va jag på ett annat ställe. Mysigt.
Drack kaffe. Prata med fint umgänge.

Nu sitter jag då här.
Fun
Funlight*

Huhihihihiihih
FREDAG IMORRN!
Längtar!
Massa massa kul ska hända har jag bestämt!
Så ah nice bäver.

Funderar på att ta ngn exrtatid på jobbet?
Ja
det tror jag.
Jippi donken-jobb!
hahah
Fast ska jag va ärlig?
Tycker om jobbet nu för tiden.
Inte så jobbig.

Ja men nu då?
Kollar ju fan fejjan hela tin!
Hhaha
Det är så tråkigt verkligen
TRAGISKT SÄGER JAG!
Jo men lite.

Ska kila nu.


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar