fredag 7 oktober 2011

Hela fucking FREDAGEN ska bli perfa!

Så hörrni....... det är FAN fredag REDAN!??!?
Asgött mon tro.
Idag blir det mer filmning.
Ska bli nice!

Igår träna jag (bild)



Dessa bilder tog jag ca 30 min efter träningen hemma när jag väntade på att siss skulle bli klar med duschen.
Fint, jag vet ju redan det?

Ikv ska jag och siss på Stadt och släppa lös lite granna.
Vi ska allt få in massa minnen i våra hööööven och dansa ALL THE NIGHT!

All day, all night, all day, all night WHAT THE FUCK!

Hiuhiihiiihihi ska bli awesome!
Köpte ju nya kläder igår som jag ska ha på mig.
Hoppas bara att det är en del folk ikv bara.
Men jag och siss ska ändå skaka röva av oss!

Imorrn jobbar jag dock 10-19.
Inte så jätte kul må jag säga.
Men men det duger la.

Nu ska jag dricka mer kaffe tror jag.

Men ha det vackert idag mina vackra människor.
Njut av Fredagen.
Det sk jag iaf.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar