fredag 28 oktober 2011

Ingen annan än jag vet att det är det där lilla exrta

Äntligen är det den där FUCKING fredagen som har kommit. Min dag har varit helt ok.
Har haft praktik hela möra sen så fixa vi film på sockerbruket.
Dock är jag skittrött nu för jag va uppe sent igår. Sen kunde jag inte sova ordentligt.

Aja!
Hörrni vet ni va? Igår kunde jag inte träna :((((((((
Hade sån skoskav så det va ÄCKLIGT!
Idag hinner jag inte träna heller.
jag har bara tränat 1 gång denna vecka?????
Helvete vad dåligt!
Usch.
Men har inte varit så onyttig iaf! (Y)
Men ändå.
Har ju som mål att träna ganska mkt!
Aja får ta igen allt detta nästa vecka.
Bra med vila ibland också.

Ikväll ska jag ut!
Jippi!
Äntligen, partysugen som fan!

En annan sak som är super, jag har lov nu!
Eller ah på måndag! Men va fan!
Gött ju!

Helvete, ibland hatar jag att alkohol är så onyttigt. Älskar att kunna vara så avslappnad och härligt varm i
kroppen. Men så är det så onyttigt.
Nåja, går ju va fan i 3:an.
Ska man festa lite granna.

Nu ska jag kila.
Men ska ta bilder sen!
Så får ni se hur snygg jag är och mina vänner.

Hejdå

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar