söndag 9 oktober 2011

Livet leker, när jag har mina "leksaker"

Förklaring till min vackra helg:

Fredag: 
Jag och siss gjorde oss hottie och gick.
Träffa ASmånga människor ute (Y) 
Så tummen upp på det!!!
Älskar att tjöta sönder med människor.
Vi kom hem typ 4. Vi hade det kul innan vi somna. 
Hehe

På lördagen så jobbade jag 10-19.
Lite halvsegt när man festat.
MEN hahahhah FAN! 
Man ska göra sånt här!
Sen på kvällen var jag hos min andra siss och hade det asgött!
HAhAHHA
Jesper ringde och ville att jag skulle skjusa han och Anton.
Så ja, jag är så snäll, så ofc gjorde jag det.
Det var lite kul att träffa dom med ändå så.

Idag så har vi söööövit till 12 ca. 
Sen så har vi gått en del 
Köpt sallad
Käkat
Emelie ska hem kl 17 idag.
Åh redan, drar hon.
ledsen smile på det.
:(
Sen ikv ska jag träna.
Hihihi på en bruds pass som är jätte kul.
Ska bli awesome.
Sen ikv får vi se lite vad för mys som händer.

Sen är det måndag som vi ALLA älskar så fucking mkt!
Hihi
Nä.
Vet.

Men min helg har varit underbar.
Tycker jag.

Hejdå finisar.

Puss <3




2 kommentarer:

  1. Yes we hade à awsome night!!! The best!! Får vi göra om!! :-D ses till helgen då, kanske kan köra om du behöver skjuts till å från stadt. Fixa färg så fixar jag håret:-) puss

    SvaraRadera
  2. Jah! :D hihihiihhiihhihi saknar dig syster min! <3

    SvaraRadera