torsdag 13 oktober 2011

Ne men okej, jag går upp då!

Asså, inatt sov jag så himla skönt.
Åh gud va sängen gjorde mina fina behov bra.
Så skönt så.

Torsdag idag.
Sitter sådär JÄTTE bra tycker jag.
Har druckit kaffe precis. Så ah jag väntar toaletten nu.
Ska bli nice det med.
Jannike kom till mig igår. Det var verkligen jätte mysigt. Vi gjorde varm choklad :)))))))
Hihi jag har tjockat mig (Y) Asså jag har gjort de hela tiden känns det som.
Tur att man ska svettas sen på friskis dåe.....
Jag börjar om 30 min?
Jag är ful som en riktigt ful ihopskrynklad pudding.
Sådär brun och läcker.
Men jag är så trött?
Det är det som är lite jobbigt nu.
Hade viljat gå och lägga mig, njuta med min säng igen. Ha det sådär skönt igen.
hihihi men sängen får väl vänta till ikv.


Hihihihhihihihihihihiiiihihihhihiihh vet ni vad som hände precis nu?
HAHAHHAHAHAHHAH
omg
allt fixar sig OM man vill det!
åh härre gud
MIn FINA JANNIKE HAR FIXAT LITE SAKER!
Åh shit.
Säger det här i bloggen
Jag älskar min fina Habibi-Jannike <3

Men allt är inte säkert än. Men jag är så glad över att ha henne.
Åh min fina lilla tös.


Jah... :)
Ska man göra sig lite fin nu då?
Jag orkade inte duscha imorsche.
Vilket betyder... att...julia...är:
SKABBIG.
Men vet ni va.
Jag går till 12 idag. Så va fan
Ska inte visas bland folk idag inte.
okej
Hihi

Men vet ni va mina helt underbara vänner.
Jag önskar er en så himla bra torsdag.
NJUT
Imorrn är det Fredag.
Och då hörrni, är vi lediga sen.

Puss på er! <3
Gammal bild- kul bild.

Puss <3 (igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar