torsdag 20 oktober 2011

Idag ska jag handla lite. (springer omkring och är jätte glad)

Till en början:

Hej alla!
Har gjort morgonen som den ska.
Dock va havregrynsgröten inte god idag.
*Glömde salt.
:(

Men annars så har jag hunnit en del.
Eller inte
HAr inte gjort så mkt mer än att göra mig lite fräsch.
Ska nämligen till Trollhättan efter sista lektion 12.15 (Y)
Hahahhah
Ska bli så JÄVLA UNDERBART!

Fint väder idag?
Oj
Såg det nu.

Fint

Får la se van "shoppar-Julia" ska köpa för prylar då.
Thihihiihii
Ne men det ska bli nice att kika lite.
hahah höll på att skriva kuka lite.

Kul va?
Nej vet.


Ikväll ska jag träna också!
Åh längtar!
Älskar min träning

Fan måste tvätta med?
Får slänga in 1 tvätt ikv.

Har inga trosor.
Eller sockor för den delen heller.

Igår gick jag och Jannike massa.
Typ 1 timme eller så.
Kolla, duktigt eller hur!

Såg också ett par skor som jag vill nog ha.
Fast de är dyra
Så kanske inte vill ha dom ändå.

PUNKT.

Oj jag börjar om 10 minuter?
Kanske ska ge mig av.
Eller mod att stanna kvar
Våga bygga på ngt nytt

Jag undrar om du-
Kunnat ge och kunnat ta
Kunnat öppna dig som jag
Våga vara här och nu
För att du kräver är ett svar.

Undra vad det var för låt då?
Det var ju inget som jag lyssna på nu iaf.
(hehe jo)
Kolla vad jag ljuger.
Stygg tjej.

Men vah? xD
Fattar inte mig själv detta lägge

Ska kila nu.
Hörs då mina potatisar.


Puss <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar