onsdag 5 oktober 2011

Jag orkar inte med det där. Men jag står väl ut då.

Ne för jag orkar inte. Det hände saker igår/inatt som gjorde att jag bara får massa ångest. VAD FAN SKA JAG GÖRA?????? snälla hjälp mig ngn....
Förlåt.

Siss kom igår. Dock kom hon inte förrän 19 när hon skulle ha kommit 17 egentligen. Det var tågen som hade FUCKAT up sig. Men men hon kom iaf.
Jag tränade <3 HIhi Dock var inte karin med :( Men det gör inte så jäääääättte mycket. Hon kommer inte komma på 2 gånger sa Håkan. Det känns däremot lite tråkigt.
Nåja
I LÖÖÖVE MY TRAINING!
Så igår kan vi prata svett
(Igen)
Men allvarligt, finns det ngt skönare än att känna att man har tagit i så jävla mycket att man är helt blöt efteråt?
Ne trodde väl det.

Idag då?
Jo jag har inte skola idag. Vilket är superduper gött.
Men jag ska ändå till skolan. Arbeta med lite grejer med Emma. Så jag måste ändå va i skolan idag.

Fast,
faktiskt..
Så känns det inte jobbigt.

 Jag vill ändå inte sitta hemma hela tiden.
Blir bra detta.

Ikv så ska jag få massage (Y)
Så skönt.
Knåda ut alla jävla nervös-knutar jag har.
Så åter igen....
Så skönt.

Jag söv bra inatt. Förutom det där som hände.
Det var bara jobbigt.
USch då.

Ska sluta nu.

Hade fint mina fina människor.

Puss <3

Kolla hur vacker han är.
Han är ett bra ex på en fin människa.


4 kommentarer: