tisdag 4 oktober 2011

Ge mig allt som jag vill ha

Ingen annan än Julia som sitter bakom skärmen.
jag skrev ju inte igår.... fy skäms på mig! Jag har väl blivit lite sådan att jag gärna vill lägga upp minst 1 inlägg varje dag. Men NEh jag är dålig på det.
hihih.
Men jag är ju så gullig ändå.
Se, gullig.

Nä men va fan. Det är tisdag (äntligen!) Det är 2 roliga saker som händer idag.

1. Håkan och Karin har sitt pass ikv kl 18 och jag ÄLSKAR det så FUCKING mycket.
3. Min Syster kommer sen. <3

Nä men jag har inte så mkt att säga er. Inte mer än att jag är lite stressad. Igen, som vanligt.
Det är så mkt som ska göras. Men kommer liksom inte till skott.
Bajs

Det är städat hemma.
Btw*

Mamma var hemma hos mig igår. Det var mysigt.

Köpte parfym igår med (Y)


Luktar väldigt gott enligt mig.
Så det var ju bra då.

Åh jag måste bädda sängen nu också. Vad jobbigt.
Och handla lite.
Också jobbigt.

Ska få massage imorrn, kl 17(Y)
Asgött.

Jag har lite..... vad säger man.
Funderingar just nu. Men det ska väl fixa sig.

Så nu ska jag kila.
Vi ses då?
Eller ne, det gör vi inte.
Hihihii

Puss <3


3 kommentarer: