lördag 8 oktober 2011

HAHAHHAHA omFg!

Gissa vad!
Jag somna ca halv 5 förut
HAhhahah
jag ska jobba på donken om ca 45 min!!!!!
Fy!
Jag slutar 19 ikv

Åh kommer vara sjukt död ikv, så det kommer bara bli lunga tider.

Hiiihh
igår då?
Asså vad kan jag säga?
Vi dansa verkligen röva av oss!
Däremot så va musik SJUKT dålig så man hade inte rätta stinget.
Men men
Jag träffa VÄÄÄÄÄLDIIIIGT många som jag känner så det var kul.
Emelie träffa också rätt många som hon känner.
Så det var ju kul.

Jag vet inte men jag har en tendens att vilja TJÖTA med alla när jag är ute.
Så fucking KUL!

HIihihi
Gissa vad
igår hade jag 131 läsare!
Det är fan mkt!
Asglad när jag fick se det.
Så många läsare jag har varje dag är omkring 60 st.
Mer eller mindre.
MEN 131!!!
Det är mkt!
hihihihiihhii RÅÅÅÅÅLIGT 3000!

Usch ska jag verkligen jobba snart?
Åh
Jobbigt.

Ska lägga upp bilder på mig och siss tänkte jag.
thiihhihihii






Hahahha ungefär såhär såg vi ut då
Mer eller mindre...
Blink blink.


Puss <3

Tack för kvällen syster min. <3

1 kommentar:

  1. jag går ut och går de är ända träningen jag gör ;) kram!

    SvaraRadera