måndag 17 oktober 2011

Ångestframfallad dag - måndag.

Nej det är inte så himla hemskt faktiskt. Jag ser många ljusa punkter denna veckan.
Ikväll ska jag träna skivstång. Kanske t.o.m tränar intervall/flex efteråt?
Tisdagen kommer bli som en vanlig tisdag. Men mitt favorit-jympapass är. Ett pass som jag längtar till varje tisdag. Så kul är det.
Helena ska nog med? Och det gör att man längtar ännu mer.
Onsdag? Vet faktiskt inte. Tat då känner jag.
Torsdag, jag och Jannike ska vidare till Trollhättan. Det är tänkt iaf. Men det ska vi nog.
Sedan på kvällen ska jag träna station medel. Det är roligt det passet. Inte så himla kul kanske men det är bra träning.
Sedan har vi våran vackra fredag. Jag ska vara med och hjälpa några i min klass med deras projektarbete.
Men jag hjälper dom så gärna faktiskt. Så det gör inget att fredagen är "borta".
Lördagen kommer vara lika törr och tråkig som min söndag igår va.
11.45-21.
Sedan har vi en skön söndag framför oss.

Det är den där bubblan som kommer fram lite.
Möjligt på torsdag när jag åker till Trollhättan så är det ju lite saker som sker. Lite utöver det vanliga.

Sorry mina otroligt vackra människor.
Jag vet inte hur jag ska skriva. Jag skriver för tillfället dystert.
Men ah, det är skönt det med.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar