söndag 2 oktober 2011

--__--

Söndagen är här och hela fucking veckan har gått.
Idag ska jag jobba 11-20....
Det kommer gå bra, men söndagar har en tendens att vara "slappa sönder hela dagen"-söndag.
Så, så blir det inte för mig.
Men som sagt, det går nog bra så WHAT THE FUCK!?

Men igår hade jag det bra. Dock sprang jag inte. Hann liksom inte med det.
Men men.
Jag är bäst ändå.

Jag ska göra äpplemos en dag. Typ imorrn?

Skönt med måndag imorrn annars.
Komma igång med skolan igen. Jippi.... (springer omkring i cirklar)

Hahha ne men typ så.
Det kommer nog vara en slapp vecka igen. Det är skönt.
Siss kommer ju på Tisdag med.
Och Helena ska nog med på passet på tisdag.
Hihihihihi gör mig glad.

Ska koka ägg nu snart*
Btw.

Sen så längtar jag till träningen nästa vecka.
Nice bäver.
hihihihi
Har ätit havregrynsgröt nu.
hihihihihihi
Pigg*

Ne men jag ska väl dra mig lite nu. Så jag hinner med allt.
"allt"
hihihi


Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar