lördag 22 oktober 2011

Heldag ihop med pommes.

Ja men hej mina kära.
Min morgon har varit så att jag ställde min klocka igår på 08.15.
Den ringde. Och jag var så trött som alltid. Men jag ställde klockan så bara för att hinna allt innan jobbet kl 11.45.
Började då med att äta en halv banan och gick ut i vädret för att springa/gå en runda. Blev en runda på 45 minuter.
Hyffsat nöjd. Hade velat jogga allt ist för att spring/gå. Men men skönt att komma ut lite.
Jaaaah.
Sen så duscha jag. Nu har jag precis ätit havregrynsgröt.
Har faktiskt en kopp Te bredvid mig.
Tar kaffet sen!
=)
Jag får skynda mig lite. Tänkte städa hemma lite.
Efter jobbet kanske Jannike kommer.  Och jag hatar när det ser ut som fan hemma.
Har inte dammsugit än på ett tag också. Har haft full rulle hela tiden.
Usch.

Jobbar ju till 21 ikv. Så dagen är ganska lång.
Men dagen igår var värre.
Började dagen med praktik kl 7 på morgonen.
Den här praktiken är bara till 10.30 som är skönt.
Sedan va det studiepass. Och jag har jobbat klart med det som jag och Emma jobbar med i skolan.
Sedan kl 13 redan skulle vi som ville vara med och hjälpa, gå upp på hyllan och laga mat.
Gästerna skulle komma 17.30 så vi lagade och hade oss.
Sedan kom alla, och vi la upp maten.
Sist så städa vi.
Jag va hemma på ett ungefär 21.30.
Hade alltså varit i skolan sen 7-21.30!
Hahah sjukt lång dag.
Men det var trevligt allt.
Men är lite mör så att säga.
Och så ska jag jobba länge idag med?
Usch då.
Aja, vet att det är roliga personer som jobbar idag.
=)
Det funkar nog.
Vad öh? Vet inte vad jag ska säga nu.

Måste nog fortsätta hemma igen.
Ska dammsuga, torka golven, diska, ta upp kläder.
Allt detta har inte jag orkat på 5 dagar nu!
Dåligt.
Jag vet.
Okej

Hejdå så länge!

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar