lördag 15 oktober 2011

2 liter vatten? -Redan gjort.

Hej snyggingar!

Vad fan gör ni? Har råålitg?
hahahha 
Det har inte jag för tillfället. 
För gissa vad. Det är massa popcorn överallt, glas, papper, smulor?, spel, skålar, bunkar, med flera saker.
Och detta måste jag ta bort snart. Och även dammsuga, diska, och torka rent.
Thiihihihi 
Älskar att göra sånt dagen efter partyt.
Men men så får det bli. Jobbar inte idag så. Och har väl inte tänkt så mkt idag ändå så får väl FAN göra det ändå.

Men annars igår? Jo jag skrev ju faktiskt ett inlägg inatt om hur det var. Och precis som i inlägget så skriver jag samma nu.
Det var fan jävligt roligt igår. Absolut värt de pengar man la.
Va ju inte alls taggad igår egentligen. Höll på att balla ur ett tag. Men när man visste att det var så många som skulle dit ska man ju såklart vara där! 
Annars missar man fan ngt kul!
Nä men det var helt underbart party igår. 
Jätte många (förlåt Emelie) Turk-låtar spelades!!!!!
Och det kanske var därför jag tyckte om det?
Asmånga låtar som jag har på min spotify som de spelade i Turkland. Så det var ju något som var himlans kul!
Sen så färgade siss håre på mig igår! Och jag kan säga att jag är nöjd men nästa gång kanske jag vågar lite er och har lite starkare röd färg i? Vfr inte liksom? Kul å testa. 
Gillar mörkbrunt med ton av rött.
Men blablablaaaaa
Fan vad jag tjötar om TRÖKIGA SAKER. 
Men fast ändå, det gör inget känner jag. Så fun ändå.

Ångrar att jag inte tog några bilder igår. 
Hade varit kul att visa.

http://www.youtube.com/watch?v=KQTbTTX2yRI

Hahha snälla kolla den!
Det låter gick igår och när jag hör den tänker jag bara på den där länken! 
Hahhahahhha

Usch dock känner jag mig tjock. Så ah, får gå lite sen tror jag. 
Annars får jag väl lite ångest.
Det är ändå såpass onyttigt att dricka liksom. 
Fast man dansar ju väldigt mkt också. Men ändå. Ni fattar väl vad jag menar?
Får typ bara träna mer eller vara mer nyttig nästa vecka.
(Y) 
Tummen upp på det.

Se vad kul jag är.
Kul?
Nej förlåt.
Jag är törr som en riktigt fis-kvinna.

ba typ vah? xD

HAHHHA förlåt.
Åh vill inte jobba imorrn.
11.45-21.00 :((((((
Så jävla länge.
Usch!
Men men pengar pengar 

PEPPAR PEPPAR!


Åh jag vill duscha också.
Vill vara fräsch och snygg.
Hummmm.....

HAHHAH JUST DET! JAG HAR LOVAT MIN SYSTER IDAG ATT KOMMA OCH SE NÄR HON KLIPPER SIG!!!!
Omg.
Fan vad jag är borta eller.
Ah men jag får sluta nu då. 

Vi hörs ju.
Massa fina kyssar till er puddingar!

Puss <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar