fredag 14 oktober 2011

FREDAG HELA DAGEN JIPPI!!!!!!

ÄNTLIGEN FREDAG VA FAN!
Sitter här med min babe.
Måste få säga att "Babe" är ett sånt gulligt ord så ska använda det lite mer.
Eller inte.
Men det är sött.
Hon tvättar sig nu.
Sedan så är jag inne på min 3:de kopp kaffe nu.
hiihiihiiihih
Stygga flicka när man inte ska dricka så mkt.
(a)
Ikv ska siss färga håret på mig.
Ska bli kaloi-nice-
Gillar inte fett- ordet så kalorier får det bli ist.
Idag är det sista filmningen till projektarbetet.
Skönt.
Ikv är det ju stadt också som gäller.
Hihihi
Ska bli roligt.
Just nu är jag inte så taggad
Men ikv blir jag nog det.
Bara för att jag är LITE trött nu
.

Men nu något annat.
hihiihi

Min fina storasyster Therese fyller år idag. Hela 24 år idag.
Henne önskar jag verkligen ett stort GRATTIS. Saknar henne en del! Som tur ska jag få träffa henne på Lördag. Hihiihihih då ska hon få massa kramar!





Hihi
Ser ni?
Va fin hon är?
Det är min och Emelies syster.
<3
Ett gammalt kort på oss tre. (a)

Puss <3

1 kommentar: