onsdag 26 oktober 2011

När en är glad är en annan ledsen

Igår skrev jag dock inget i blöggen. Sorry. Va hela dagen i skolan sen började jobba 16.45-20.00. Så va rätt rejält trött när jag kom hem.
Usch dagen igår gick bra, men det hände sak i förrgår för en väldigt nära och hjälpsam liten dam. Jag nämner tyvärr inte hennes namn. Men jag ville verkligen bara träffa henne igår och ge henne en stor kram! Usch. Det som hon har fått genomlida de senaste tiden. Och i förrgår hände det. En familjeperson gick bort. Och jag kan inte själv förstå hur ledsen hon är nu. Tänk om ngn skulle gå bort i min familj. Usch sådana tankar klarar jag inte av.

Men henne som jag inte vill säga namnet på vill jag bara säga..
Du är en sådan bra person, du ställer upp för alla. Du säger inget ont om ngn. Och du är en underbar människa. Dig tycker jag mkt om. Du har hjälp mig mkt under de senaste åren.
En STOR kram! <3



En annan kul sak som har hänt idag är att min fina vän Aris fyller äntligen 18 år idag.
Så för henne är dagen säkert jätte bra!
Även om bilden kanske ge andra vibbar tyckte jag den va lite söt och den visade lite hur hon ser ut i vanliga fall när man träffar henne.
Hihi. Stor grattis till dig snygging!

Idag går jag inte länge. Jag går till typ 13 ngt.
Men ska vara kvar i skolan ett tag och plugga lite tänkte jag.
Så ah så är det.

Mami kommer ikv. Ska sova över.
Mysigt på det.
hihi

Puss på er mina sötnosar.



Puss <3

1 kommentar: