lördag 30 juli 2011

Jag vet att ni har saknat mig! ;)

Gästblogg-ARN här igen! :D

har tjötat på Julia nu ett tag och äntligen får man slänga upp ett inlägg te här, vet att ni har saknat mig ;) haha :D Igår va de FEST! Det va najs! Jag fick presenter, det va ännu mer najs :D jag har fått diska upp all disk från igår.. de va inte najs... aja, ska sluta tjöta om disken :P haha :D Clara drog vid typ.. va klockan 6 eller va hon 8? :P aja, ngt sånt va den.. sen drog Sofia vid 11 och helena vid halv 1, jag blir väl snart utsparkad härifrån snart jag med.. -.- får gå hem... HAHA! Julia sa nyss: Jag har inte bajsat än.. :((( Så.. ah, då vet ni de :P mmmhm.. vad ska jag mer skriva.. öhm, jo! Julia har en väldigt fin lägenhet :D Annars så äre väl inte så mkt som händer direkt.. de e ju sommarlov :D dock har inte solen vart så snäll som den hade kunnat vara.. -.-

Jag och Julia har en lista på saker som vi ska göra under sommarn.. hah! den är lite rolig :D vi har inte gjort så mycket saker än.. bara cyklat genom särnmarkshuset, käkat sniglar och kryp.. de e typ de.. :P

På onsdag så blir en roadtrip med Julia, Helena, Sofia och moi! Vi ska ge helena hennes student/födelsedagspresent! KING! :D Nu vet inte jag vad jag ska skriva mer.. lite trök på de.. Jag har inte skrivit ngt vettigt som vanligt, men de brukar inte heller julia göra så ;) haha :D imorgon så ska nog jag och julia ha picknick på ett hustak.. så om ni ser två mongon sitta på ett tag så äre nog vi :D

Ha de bäst, för de tänker jag ha! / The one and only, Fluffy Fluff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar