lördag 9 juli 2011

HEJ HOPP LEVER SNOPP

På morgonen firade vi Victoria som nu är 18!!!!!!!
Äntligen.
Sånt jäkla tjöt på den bruuuuden! och nu är hon 18! 
Vi blev bjudna på frulle. Som då är frukost. HAHAH visste inte heller att de va frukost men de blev vi bjudna på.
Sofia va med! Stor smile på det för henne har jag sett på år och dar. Känns de som.
Hon har/är fortfarande lite sjuk. 
Sad face på de.
Men de var varje fall asgött med en såndan frukost sådär på lördagsmorgonen.
MMMMHHHH.

Men ikv så jag ut. Lite haft oplanerat. Men ska bli awesome!
Ska dock va nykter. 
Men de blir rååååligt ändå.
Ska med släkten imorrn och va med dom hela söndagen. Vi ska typ grilla/äta/bränndboll/leka och mer mer.
Ska bli kul de med. 
Men nu måste jag hitta en bra utklädnad till ikv. Så nu ska jag springa runt som en galning och leta leta leta! 
Hoppas jag hittar ngt.
Annars blir jag väl utkastad. 
Sad face på de med isf!
Men nu ska dra
BYE BYE
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar