lördag 16 juli 2011

En morgon som är precis som alla andra.

Det jag gör nu är att jag lyssnar på Sara Varga. Det är ngn låt på tv.
Fast nu är det reklam.

Det jag har gjort är att koka ägg.

japp

Ska ha de i salladen från igår, tillsammans med massa oliver och chilibia:n från donken och japps där har man min goda lunch.

okej
.

Känner att jag skriver deprimerande nu.
hahaha..

Vad görs efter man jobbat då?
Slutar kl 19.
INGEN ANING OCH DET GÅR MIG PÅ NERVERNA.

Seriöst. Jag vet inte vad jag ska göra sen efter jag slutat. Känns som att det kommer bli sådär "forever alone"- time.
Fast de vill jag inte.
Men vem ska jag höra med?
Känns som att alla redan bestämt att de ska göra ngt.
UTAN MIG.
och visst jag jobbar imorrn igen. Med börjar kl 10. Så jag kan vara vaken LITE!
Men neeeh.

Hörde med moderkakan om hon ville komma.
MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEH det kunde hon inte.
Hon kommer däremot imorrn.
Känns ju okej.
Men tillbaka till ikv.
VA  FAN  SKA  JAG  GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????

Balla ur.
YES I KNOW THAT!
Men ah.

Hejdå

Är öppen för förslag efter 19.00


puss <3

6 kommentarer: