torsdag 7 juli 2011

cykel ersätter aldrig bilen

Ne men idag har jag jobbat och vi va BRIST på folk så det var inte så kul. ÄR SÅ FUCKING TRÖTT ATT JAG SNART KAN RAMLA PÅ EN BAJSHÖG utan ge en min.
Inte rååååååligt.

Men det gick bra. Är ju hemma nu
Sen så spela vi bränndboll och vi vann!!!
Äga sönder= KUL
Okej haha
fan va svettig man va efteråt
men kul
kul kul
kul
hahah

tjat.se
JA TACK
Okej..
men sen efter de fick jag lite panik och cykla till farmor.
Älskar min farmor
Hon bjöd på bläckfisk, sill, macka, ost, naturgodis.
Yuemmme
och de menar jag!
Även om det låter cp.

Sen så cykla jag.
Skakade av mig känslor.
som har BUBBLAT i magen
och nu är det frid och fröjd

Jobb imorrn igen
Palla 3000
Men de är pengar
jobbar fredag också
men är ledig i helgen
MUMMMMMMA
4000 t.o.m. (Y)

Men ah nu ska jag chilla
älskar att somna med Tv:n på.
Det är som att småprata med ngn när man ska sova och sakta blir man tröttare
Det är en av livets egna njutning
som är skapad utan att man vet om det.

Så va det med de
Gött MOS.

Potatismos i tryckkokare

Mos

Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar