torsdag 7 juli 2011

Snart 3 veckor

Det är så. 3 veckor har snart gått under sommarlovet. Och det suger riktigt mkt bäver balle.
Visst jag tycker inte det känns jobbigt med 3:an. VA FAN VI TAR STUDENTEN så det klagar jag inte på.
jag har tagit varje tillfälle jag kan för att göra saker.
Men det känns som att jag jobbar böööört hela sommaren.
Fast ne det gör jag väl inte? Gör jag?

Jag får pengar iaf.

Men ah. Nu ska jag betala Turkland till min syster.
Känns alltid sisådär att betala stora sedlar. Inte kul!
Men skönt när det är gjort.

Ska träna snart. KALASKUL SÅ INNIHELVETE
Så ja det är de ja väntar nu.
Får se vad som händer efteråt.
Skulle kanske träffat en. Men blev inte så.
Men henne ska jag träffa jätte mkt nästa vecka har jag bestämt!
<3

okej men jag jobbade förut.
Stod i kassan lite.
Va (Y) på det.

Nu så dricker jag mitt kaffe igen.
ÄLSKAR kaffe. Kaffekärring 3000
Jo tack
Men det är också en del av livets njutning.

Så eeehhhh. Inget att klaga på.
Faktiskt.
har upptäckt att jag tittar på 4 bloggar.
Och alla är vänner till mig.
Kul då vet ni.

Där är jag när jag dricker kaffe.
Kolla.
Kaffekärring va det häääääär!

2 kommentarer:

  1. duuuu nu jävlar är kameran inköpt s imorgon så betar vi av ngr stycken saker tycker jag :D
    / hon med din hatt (a)

    SvaraRadera