tisdag 19 juli 2011

Tisdagen, EN DAG SOM ÄR VÄNTAD

ÄNTLIGEN ÄR DET TISDAG. Fan så jag har längtat. Helt sjukt. Det knepiga är att i fredags när jag skulle jobba 7-16 och sen helgen:
11-19 Lördag
10-19 Söndag
16-24.30  Måndag

Så kändes tisdag så lång borta. Men nu är den här.
Känns skönt. Att vara ledig en dag. Jag har 3 jobbdagar framför mig. Men sen när lördagsmorgonen kommer då har jag min härliga SEMESTER!
Känns underbart.
Jag tycker inte det är så jobbigt att jobba. Men man blir trött. Liksom.
Och det känns som att jag inte har tid åt riktigt allt jag vill ha tid med.
Så det ska jag ta igen sen under min ledighet.
Skönt.
Får se lite vart dagen tar mig.
Men ikväll så äre scary-movie maraton!
Så jävla kul!
Mina systar är de som jag ska dela denna kväll med.
HAHA
Kommer bli kul.
Sen får jag se lite vad som händer. Men det löser sig.
Det gör det alltid.

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar