torsdag 28 juli 2011

Men hon hade inte fått ngt

Att jag sitter här och gör precis samma som varje JÄVLA morgon är ju KUL!
Har ätit, druckit kaffe och nu väntas nöden.
Alltid samma!
HAHA
Men asså jag gillar det.
När skolan är då ser min morgon helt annorlunda ut.
Coolt.
Då går jag upp.
Sminkar mig
( ÅHHHHH TJEJIGT 300000000)
Sen dricker jag bara kaffe.

Sen är man i skolan.
SHIIIT det är typ bara 3 veckor kvar sen är skolan.
Jag fattar inte detta!?!?!?
Men jag har inte ångest.
Faktiskt.
Sen hinner jag bara gå 1 dag i skolan för sen ska jag till TURKLAND!!!!!!!!
hahah
Det kommer vara ca 45 grader där.
Shit pommes!
Jag kommer dö.
Hatar värme när det är för VARMT
Men men.
Idag är det fint väder. Men jag har inte lust att dra till stranden.
Fattar inte ens själv vfr jag inte är sugen.
Men ah får se lite nu.
Ska fixa och dona hemma lite.
Det är det ända jag gör.
FIXAR OCH DONAR HEMMA!
Fast det är inte tragiskt.
Det är roligt.
Faktiskt.
Jag längtar till Fredag.
Och Lördag.
Vet inte och ikväll är det träning.
Gött MOS juee
Jag är en hurtebulle.
Bulle
En på jobbet kallar mig Julle-Bulle
Usch?!?
Men ah nu ska jag bajsa.
K-bry
hmm
Sen fixa och dona

Puss <3

1 kommentar: