måndag 18 juli 2011

Gräset som bara blir 3 meter högt, sen slutar de växa

Nu gungar de kaffe i mig. Sitter fint. Och det kommer snart vara i tarmarna också.
gött


Känns så skönt att jag jobbar kväll idag. Alltså, jag kan ha en lugn morgon/dag utan att stressa sönder.
Jävlar.
Livsnjutning 3000
Igår var inte en kul dag att jobba på.
Trodde seeeeeerrriiiiii att jag skulle lipa.
Så stor stake har jag.
Jo jag vet.
Men den som var bra var att tiden gick som fan när det var så mkt att göra. Vilket va skönt. Då kunde man titta på klockan med gott samvete.
Hahahahh


Hur skriver jag egentligen????????
Fuck me!
Men aaaaaaaaaaah.
Sen efter donken igår så kom moder. Vi käka dipp och kolla film.
MYS
Det var skönt att träffa henne lite. Det har man liksom inte hunnit med de senaste.
Nu tittar jag på matprogram.
fun
Sen ska jag öh.
Kolla film???
Sen tänkte jag gymma.
FUN
haha
nä hatar att gymma.
SÅ TRÅKIGT
man bara är där och spänner sig.
Men men. Vad gör man inte för att hålla sig i form?
Men däremot imorrn!
Längtar jag!
Dels för:
!!!!


*Ledig!
*Bra gympa-ledare!
*Träffa Sofia och Victoria!
*LEEEEEEDIG!
*Ha scary-movie kväll med mina två siissssar!
*Träffa Farmor!
*******Åh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Längtar ASMKT.
*Sen längtar jag till lördagen!
*Måndagen!
*NÄSA VECKA!
******har nämligen semester v 30..


Blink blink.


HHAHHA


Okej men nu ska jag sluta.
VA FAN
Kul att lägga upp FULA bilder <3
Puss <3

2 kommentarer: