lördag 23 juli 2011

Semesterns första dag

Det är semester!!!!!!!!!!!
Helvete vad gött!
Igår va jag så JÄVLA TRÖTT och gjorde TABBAR hela tiden.
Lyssna på detta.
Detta är fan PINSAMT 3000.
Okej sähär:
Jag skulle dressa Tasty Bacon och då dressade jag med FEL dressing. Dressade med Mcfeast sås ist. Och gissa vad. Det var CHEFENS son som skulle äta den.
De ringe till donken och undra vem som hade dressat så fel..
GÖTT
MAN SKA ALLTIG SE FUL UT I FEL TILLFÄLLEN!
MAN SKA ALLTID GÖRA FEL PÅ SAKER I FEL TILLFÄLLEN!
MAN ÄR ALLTID SKABBIG I FEL TILLFÄLLEN!
ca så.
HATA 3000!


Men som sagt. Semester. Underbart.
Det behövdes KAN JAG SÄGA.
Nu ska jag ta det lungt -TRÄNA MASSA och gå ut på Måndax och träffa folk och ha kalas och ha fest.
Ah lugnt jueeeeh!
Ne men serri. Ska försöka göra en del under min semester.


KÖSS
ska bli bättre på uppdatering.
Men lovar inget.


INGET hörde ni det!?
Ne det gjorde ni ju inte?
-aah okej.






puss<3

2 kommentarer: