måndag 11 juli 2011

Sol idag. FUCK!

Ja men det är ju så, nu är det sol och jag ska jobba 12-21 idag vilket betyder att jag missar hela solen!
Tråkiiiiiiiiigt.
Jag blir nästan ledsen. USch. Det kommer vara så att ca 17.00 kommer alla hem från stranden för att köpa glass på Donken och då ser jag hur bruna de har blivit och att de har funnit harmoni med solen. Medans jag luktar:
Lök
Flott
Bränt
Surt
Svett
Intorkad parfym
Gurka
MED FLERA

Allt behöver jag ju kanske inte säga. Ni kan ju gissa er fram om ni träffar mig vad jag luktar.
Eller inte.

Men igår. Vill bara lägga till att jag älskar min släkt. Både från mammas och pappas sida. Båda sidorna är såååå olika men det är just därför jag älskar dom.
Så då va de sagt.
Idag jobbar min syster, men hon börjar 15.30. men då jobbar hon lite med mig innan jag slutar.
Alltid gött när någon man tycker om jobbar. Det blir liksom lättare då.
Det sjuka nu är att klockan är 9.10 jag ställde min klocka på halv 10 men nepp, vakna halv 9 ist. Men det gör inget tycker jag. Jag la mig ca 23.30 igår. Så ehh jag har sovit länge nu.
Har inte riktigt sovit ut än kanske men va fan.
SMILE PÅ DE.
Sedan är de såhär.
Jobbar imorrn också 11-20
men sen..
DAMMMPAAAADAAAAMMMMM
Ledig ons-fre!!!
JIPPI.
Jätte många dagar som jag är ledig!
ASGÖTT 3000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag behöver städa hemma.
Har liksom inte hunnit.
Säkert alltså, har gjort saker hela tiden så liksom inte haft 1 timme till godo hemma till att städa. Men jag ska städa. Men det ser inte illa ut asså. Behöver bara dammsuga.
OKEJ!
Men jag är faktiskt taggad till att jobba. För liksom det har gått så bra de senaste.
Men ska kanske inte säga för mkt. Då går det säkert dåligt ist.
Den här veckan ska bli AWESOME har jag bestämt.
PUSSSSSSSSS

2 kommentarer: