söndag 24 juli 2011

Att det skedde.

I Norge.
Imorrn kommer jag förstå mer av vad som har hänt egentligen. Sjuk.
Människor är fan-i-mig sjuka!

Hnm..

Asså ne men jag ska resa till Mars lite nu. De sa ju där att man är välkommen. Bara man inte bosätter sig där eller är där för ofta.
Nu har jag varit på jorden ett jävla bra tag.
Men Ikväll/inatt ska jag resa till Mars.
Men jag ska bara besöka Mars. Inte stanna där länge. Tänkte bara se mig omkring och drömma mig bort lite. Det tänkte jag iaf.
Kanske fastnar?
Fast ne. De kommer köra ut mig.
Så ingen idé.
Men tänkte va där iaf ikv och imorrn med. Sen på måndag får jag se lite.

Okej.
Kul inlägg.

Va med siss nyss. Vi hade mysigt.
Fast filmen va löjlig som vi såg.
Men hon är snygg i filmen iaf.
Fast bara på håll.
Hon va finare förr.

Okej.
Nu kollar jag på Will Smith
Han är en av de snyggaste mörka man jag vet.
Så underbart vacker är han!

Okej.
Nu ska jag dra mig undan tänkte jag.

Puss <3

4 kommentarer:

  1. Hej! Vi har det bra här nere. Mycket varm och härligt!! Hur har ni det? Saknar dig! Puss <3

    SvaraRadera
  2. Åh gummsan! Jag saknar dig jätte mkt också. Tänker jätte mkt på er! <3

    SvaraRadera
  3. De kommer ta lång tid innan jag förstår de som hänt i Norge. När man ser på nyheterna så känns de som taget ur en film. Man kan nog inte riktigt begripa de där om de inte har hänt en själv. de känns så overkligt.

    Godafton vackra mask....

    SvaraRadera