onsdag 13 juli 2011

Sen är det torsdag. Det blir regn med ca 19 grader

Ja ungefär så. 
ASSÅ vfr är Solvej så "hata Julia" för???? Jag blir så äckligt jävla ledsen. Att det ska vara dåligt väder när jag är ledig. Jag kommer dock inte vara ledig på fredag. Jobbar nog till 16 då. Men det gör inget. KOMMER HA FREDAGSMYS ÄNDÅ! Så ehh. Ja ca sådär.
Igår jobbade jag. Slutade 20. Efter de ca 21 kom Robin till mig. Åh... 
Vi skulle baka kladdkaka.


Hur gick de med kladdkakan????
- Jo det blev tunn, törr, bränd, och hade en besk bismak.
HAHAHHA
- åh...
HAHHAHAHHA
- åh....
.


Ca så. Men vi dränkte den i vaniljsås och banan. Yummmi.
Sedan så när vi skulle kolla HP så ah... somna jag.
HAHAH
HAHA
men ah
jag erbjöd mig att skjusa hem robin. Tyckte inte han skulle gå hem 1 på natten i regn. Forever alone. 
Så jag körde honom. Men jag var sjukt trött. Vet inte om han förstod hur trött jag va. 
hehe..


Just de! Ska lägga till att ngt som jag gillar är när jag kommer hem och det sitter ngn och väntar. Det gör mig varm i kroppen.
SKULLE BARA SÄGA DE.
Men idag så ska jag förbereda shot. Ska göra egen!
Sen ska jag diska.
Sen ska jag gymma
Sen ska jag fråga Putte om vi kan äta ute. Slippa betala/laga mat
Sen ska jag träffa två brudar
Sen ska vi se Harry Potter. 
JIPPI


Sen får vi se.
Men det känns som att det är såhär det kommer vara idag. Sen får vi se. 
Jag är en glad tjej. 




                                          puss <3

1 kommentar:

  1. Ska bara säga att texten är för att Robin inte kan läsa.
    PUNKT

    SvaraRadera