onsdag 27 juli 2011

Min salami har ett efternamn. Det är H.O.M.E.R

Hemma
Gött
Trött?
- ne

Har hällt i mig kaffe.
Gött?
- Ojha!!!!!!

Hahahah köpte en stor capp förut på Donken.
Saknar nästan mitt jobb.
FAST NEJ DET GÖR JAG JU INTE!
Nu är det fint hemma
Speciellt imorrn.
Hehe

Åt lite paj nu
Eller ne
Degen
Fast den var ljummen.
Snusk.

Nu kollas de The Simpson.
Fun
Det är det bästa programmet man kan se när det inte finns ngt annat att se.
Logiskt?
-Ojha!!!!!
Nu är det inte långt kvar till Fredag.
Gött
får se hur det blir då.
Ska bli kul iaf.
HAHA höll på att skriva kuk ist för kul.
Men hann radera det
Ibland är jag inte så noga med att skriva rätt. Då är det pinsamt om man skulle skriva så.
HAHA

Jag har äckel-smak i munnen.
Jag och Emma va nyss.
Vi gick i ca 1 timme
Nice
Älskar att gå med folk
Hatar att gå ensam
Älskar att gå om jag har mkt att tänka på.
Hatar att gå utan musik

Åh min syster måste fixa musik åt mig. ÅH HJÄRTA PÅ DET!
Har massa blommor hemma nu.
Kommer vara dött efter ett par veckor.
Det är synd.

Undra om Briska är gött?
Såg de på Tvn nu.

Men ska kila nu. Vet inte men jag har ngt annat att göra nu.

" Sluta nu, jobba istället"
hahha Tvn HJÄRTA på det.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar