lördag 2 juli 2011

Lördag

Okej jag är trötter.
Inte toker, eller typ blyger utan TRÖTTER
men det roliga är att jag vakna 9
har ju en grej att vakna tidigt trots att jag la mig ca halv 3 i natt
Var så jävla uppspelt från donken-jobbet så att söva va inte den direkta tanken.
Har tvingat mamma att göra sill och potäter sen
GOTTI
sedan ikv så är det försommar och DEN MISSAR JAG
för jag ska jobba
16-01
men pengar är okej och de är Ob efter 16 idag och då börjar jag
SÅ OKEJ DET ÄR LITE OKEJ
och enligt mig är det bättre att vara stressad på jobbet på grund av mkt folk än att det är lugnt.
Mkt folk= tiden går fortare

Men igår städade jag hemma
fint hemma..
Okej men jag behöver köpa turk därimot
ska gå en promeNIX sen och typ köpa de på vägen
.
Okej kul att jag skriver kul idag.
KUL, KUL, KUL
hahahahha höll på att skriva kuk
men det gjorde jag inte
HÖHÖ
..
okej men jaaaaah.
Igår va jag hos farmor.
När jag är där känner jag mig alltid fet efteråt
Hon har ALLTID naturgodis till mig
och ALLTID typ räkröror och så. Bara för att hon och farfar vet att jag älskar de.
Men att äta de jämt är att ta i
Men de är gulligt att de tänker så. Betyder ju att de tycker om mitt SÄLLSKAP
skönt de
Älskar min väldigt mkt.
Då vet ni de.

Jag ska jobba imorrn också.
Men de blir kortare.
16.30-23.30
Helt OKEJ!
efter de ska jag siss och moder skjusa Jocke och thereses till flygplatsen i götet.
Vi ska åka 3 på natten.
Så ingen vila för mig efter donken
men det är okej ändå
man är så jävla pigg efteråt ändå.

OKEJ SKA SLUTA SKRIVA NU.
Men på mitt förra inlägg va de om ni vill ställa frågor.
GÖR DE ÄR ASSUGEN PÅ ATT SE VAD NI UNDRAR!
CIAO BELLA!
Inkido - Stämplar - Kiss & Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar