torsdag 21 juli 2011

Hummmm

Jag har ont i magen.
Jätte mkt.
Inte kul.
Inte alls.

Okej.

Men jag jobbar 16.30-01.00 idag. Känns okej.
Imorrn är det 15.30-01.00
Inte lika kul. Men Jannike jobbar också. "tror jag" så då blir det bättre. Alltid skönare med en snygg böna på jobbet.

Men öh ah. Jag tänker just nu en del.
Och det är lite jobbigt.
Nästan så jag spyr pyttelite.
Men ah.
Det löser sig nog.
Men ändå.
Mår lite illa.
Men aja.

Nu har jag gjort min härliga morgonrutin. Så nu kan jag börja dagen snart. Vet inte riktigt vad jag ska göra än men.
En sak vet jag och det är att köpa Ob på typ öh Netto?
Skriv upp de, snälla.
Sedan ah jag får se. Jag är ganska trött. Men det är bättre idag än igår.
Igår tog jag en PowerNepp. Asså HUR GÖTT VA INTE DE?
Det är ngt jag ska börja med tror jag. Typ när jag går i skolan och så.
Sova lite.
Haha.
Är så underbart att veta att jag har ledig snart. Vet inte men nu när man jobbar är man som en robot och bara gör det man ska typ.
Det är så många som ahr semester så det är inte många "roliga" som jobbar nu.
Lite tråkigt.
Men ah jag vet inte.
Mår lite illa.
haha
KUL.
Det är nog bara för att "tjejernas jobbiga vecka" är inne för mig nu.
Hade en dålig natt typ.

Jag är nyduschad nu iaf.
Det är skönt.
Den här tog Jannike på mig en gång i tiden.
Den fick duga lite nu som en bild för idag.
Kanske slänger te en kommentar senare.
Får se, får se.

Puss <3

2 kommentarer:

  1. alltså bajs på dina jobbtider.. kan du inte jobba som en normal människa frånb typ 7-3lr ngt så man kan göra saker med dig om dagarna :O?

    SvaraRadera
  2. VET !!!!! men gissa vad, sista dagen imorrn SEN ÄR JAG LEDIG FÖR FAN!!!!!!! :D

    SvaraRadera