fredag 29 juli 2011

Det måste ju göra ont på na?

"Hahah så fort du kommer in i bilden blir det obehagligt."

De sa så på tv.
Kul

Idag ska jag städa hemma.
Sätta upp tavlor
Fixa högtalarna
Handla.
Träffa farmor
Träffa Victoria en kortis??????
Kanske gymma?
Men bara kanske
Hatar att gymma, så tråkigt

hahahhahah han vinprovsmakarn på Tv4 HAN ÄGER SÖNDER SÅ JÄVLA MKT
Skulle kunna lyssna på honom hur mkt som helst.
HAHAHHAHAHHA

Okej
Vad ska jag dricka ikväll BTW?
Hummmmm
lime/vodka/sprite?
Vill vara försiktig
NEJ
jag vet!
HAHHAHA säger inget nu för det kanske smakar bajs det jag tänkte på
Okej säger till imorrn om det var vidrigt eller yummi

Jag längtar verkligen till hösten.
och det är inte sad face på det!
Hösten är så JÄVLA vacker på ngt vis.
Vackra färgen, luften är fräsch och man får ha myskläder!
Åh ah jag längtar fan!
Sen ska jag ju till turk med den 23
!
Asgött är bli en pepparkaka innan skolan sådär !

HAr lite ångest för nästa vecka.
Jobbet igen liksom
Men gött med pengar så WTF
OMFG!
kom på en sak nu.
SHIITT
okej ne men det är inte värsta big thing men ah jag ska hålla mina tummar!
SHIT POMMES?
Ahh

Okej men ska börja dagen nu snart.
Kaffet är i mina tarmar nu.
Ska snart göra ngt väldigt gött och väldigt naturligt.
Okej för mkt info?
-Nja
Visste väl det.

Ah men hörs då bloggen!
HAHAH

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar