lördag 16 juli 2011

WONDERFUL

Nu precis nu va Johanna här.
Och alltså, jag gillar henne.
Det var jätte kul att få träffa henne mer privat än bara donken.

Verkligen.

Vi bakade scones och det va hur gött som helst!
UNDERSKATTA ALDRIG HEMLAGAT!
Fast nu är jag sugen på att dricka kaffe.
Hon gillar inte kaffe/te
vilket är jobbigt när jag är kaffekärring 3000
men ah.

Hon är okej ändå.

Men idag då. va i kassan/köket/2:an.
Det va okej.
Men de sista 2 timmarna gick ASSEGT och det hatar man.
BAJSKORV
det liksom tog hur lång tid som helst.
Kolla på klockan varje minut.
USCH!
Imorrn är de 10-19.
hmm
på måndag 16-01.00


mhm

Ingen utgång eller ngt. Och jag är leeeeeeeeeedddiiiiig på tisdag.
så ah
cp



.


men annars tycker jag om denna dagen.
Va lite depp förut när jag inte visste vad jag skulle göra ikv,
så pratade jag och johanna och så kom man på liksom att vi kunde ses.
värsta asmys jue!

Sedan va de totalt 3 andra som undra om jag ville hitta på ngt.
Det gjorde också min dag.
att man liksom ändå har folk.

Liksom

Men som sagt. Johanna är en jag tycker om.
Känner de på mig.



Men nu sitter jag och kollar tv.
Kul
www.yes.i.know.se

haha

men trött är jag också.
OCH JAG HAR INTE LAGAT NGT TILL IMORRN SÅ VA FAN SKA MAN ÄTA???

det är min nya fråga.
men de löser sig väl. Har faktiskt en torr lax hemma i smördeg. Typ fryst.
Gött
Fast ne

okej men nu ska jag sluta.
ska dricka kaffe.
fan 8 timmar sedan nu.
DÅLIGT.

åh kaffe. ....

<3


Puss <333

2 kommentarer: