måndag 4 juli 2011

Tyra, te, och svullna ögon


Precis så är det. Jag tittar på The Tyra Banks show, dricker te och är svullen.
Jobba till 23.30 igår. Gick kalasbra!
Jag stod i KASSAN igen. Och det gick bra. Inte så nervig som förra gången.
TREVLIGT.
Sen så skjutsade jag, moderkakan och siss, Therese och Joakim till götet för flygplats. Det gjorde vi 3 på natta..

Okej jag va hemma va halv 8 nu förut.
Jag är Bajs trött
Har varit vaken nästan hela natten varje FUCKING natt.
Så nä... idag måste jag nog vila.
Ska nog snatta käk hos farmor sen
Haha
Men jag hade tänkt ta exrta tid idag.
Men jag orkar seriöst inte
så...
får se vad dagen vill göra med mig
Vet att jag är trött
Kul för er att veta detta
Kul
kul
kul

Ordet "kul" är deprimerande. Asså kul.
Säger man kul ca 23 gånger så blir det så..
TORTT.
torr..
Men jaha jaaa.
Måste träna ikv. Det vet jag
NICE BÄVER!

Och jo Solvej får gömma sig idag. Yummme.
Ba typ: vah? xd

HEJDÅ DÅ DAAH!

Nice bäver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar