torsdag 7 juli 2011

skjortan ligger där, byxorna hänger, en väntan man hatar.

Nu har jag precis druckit kaffe. Och vet inte vfr men det var extra gott idag. Jag gör alltid mitt kaffe gött såe.
Drick kaffe hos Julia.
Du ångrar dig inte.

Ska jobba sen. Där av skjorta, byxor och bla bla bla....
Jag hatar att vänta.
Det är det tråkigaste jag vet.
Det gör man ibland på donken.
Man har en stämpla in knapp som man trycker på när det visar den tid man ska stämpla in.
Då kan det va (om man börjar 11.00) och kl visar 10.58 då är det 2 minuter kvar. Och de 2 minuterna är så ÄCKLIGT långa.
Knep. 2 minuter är ju inget egentligen. Men när man står där och bara tittar så är de 2 minuterna SKITLÅNGA.
Det är verkligen det där att har man roligt går tiden fort. Och tvärtom.

Ok detta har ni hört förut lix. Jag va ju först att upptäcka detta. Jo men så va det ju.

Sen idag ska jag träna Cissis pass. Och jag längtar.
Jag älskar att jag tränar på friskis. Vad jag vet nu så är det en sak som jag gör ständigt och aldrig att jag lämnar Friskis det första jag gör.
Det är en sak som jag alltid kommer att göra. Vad jag vet nu.
Jag tycker om att man liksom är ensam där fast man ändå är 80 pers som tränar samtidigt i salen. Den där känslan av att alla vill och att alla kan och alla tar i så INNI HELVETE och man känner hur golvet bara hoppar av att alla människor skuttar. Det är så häftigt på ngt vis.

Okej då vet ni det. Friskis och Svettig and Julia Thieme= <3

Hahha

nu är hon 09.42 och det betyder att om ca 45 minuter ska jag åka och jobba snart.
det är inte länge jag jobbar idag,
Så det duger. Och min syrra ska jobba. Vilket är gött.
Väldigt skönt faktiskt.

Okej
Nu ska jag sluta.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar