tisdag 2 augusti 2011

Godmorrrrron, GODMORRRRRON

Tja, tjena MITT bena.
Okej jag sitter och dricker kaffe
OJ OVANLIGT ELLER ?!!??!?!
- ne

Men Jag är lite kluven idag. Vet inte vad jag ska göra nu känner jag.
Jag är glad/ledsen
HAHA
Typ
Men en sak som är kul är att min kära Ekström:are har fått sitt körkort.
Naws
Det är fanimig ASKUL att hon fick det!
Så hon har kämpat den TÖSA!

jag har haft mitt körkort i över 2 månader.
Det är coolt.
Tiden går fort.
Mhmm...

Skulle åkt till skara, men det blev inte så nu.
Jag saknar min greeny.
Jag ger henne ett hjärta nu.

Ett hjärta som säger att jag tänker på henne idag.
Puss



Jag borde fixa lite.
HAR LITE SAKER PÅ GÅNG INOM EN FRAMTID
hehhee

Typ onsdag.
Då händer det en sak.
SOM KOMMER VARA AWESOME!
Så det ska bli kul.
haha
Såg på fb en kul sak, och det var att en tjej som heter Alice sa att "det är lätt att skriva kuk ist för kul".
Det var lite kul för hur många gånger har inte jag skrivit det här,  att det är lätt hänt eller!!??
Kuk
oj
Kul*********

Men jag är inne på min tredje kaffemugg nu.
Gött
mos
ojha!

Det är fint väder.
OCH JAG FÅR PANIK!
Men jag ska se vad jag kan göra.
Kanske kommer på ngt.

puss <3

2 kommentarer:

  1. du ska lätt med mig och sofia och bada sen :D sofia kör :D!

    SvaraRadera
  2. när sen isf :D!?
    jag ska på massage sen kl 16

    SvaraRadera