söndag 8 maj 2011

Tjena mittbena.

Igår va en superduper dag för mig! Vettifan vfr den var så super. Bortsätt från vad som hände med navelsmycket så var hela dagen helt " JAG ÄLSKAR MITT INRE" man har lugn. Dagen var att man kör bil (eftersom en mkt viktig dag närmar sig) Så är man tvungen att köra på nu de sista. Okej det var en som höll på att köra på mig men. Sen käkade jag gött och jag blev även klart med matten. Simon kom och hjälpte. Han är king på matte. Asså jag blir ett nötskal ihop med honom. Men han har ett tack från mig idag. Sedan var jag med syster och vi hade det jätte trevligt. Jag talade om det där med navelsmycket och det slutade med att jag beställde en ny. 

HAHAHAHAHHAHAHA nu låter jag som en riktigt tråkig bloggare! HAHAHAHHA jag vill inte bli sån att jag håller på och skriver sådär! Även om allt är skitbra och jag hade en skitbra lördag så HUR INTRESSANT ÄR DETTA FÖR ER? Nada pess! 

Kärleksblicken till en snygg rumpa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar