lördag 21 maj 2011

Saik.

Jag har inte varit aktiv de senaste. Har haft mitt huvud på Mars lite. Älskar att ha mitt stora huvud ngn annan stans. Det är göött. Man typ glömmer sig själv för ett par dagar och rätt som det är, är man på mars. På mars träffar man alla olika enheter, åsikter och känslor. På mars är man välkommen. Även om de som bor där är jävligt fula och har typ en död blick på en, så har de ändå en glad min. Okej vissa har ngn glimt i ögonen. Okej en såg ganska bra ut.
Öh..

Men när jag var där kunde jag tänka på en del. Kunde se jorden på håll. Det var coolt. Kunde se allt i ett helt annat synfält. Det var oxå coolt. Jag har besökt mars mkt. Så jag vet hur det är där. Maten är inte så god.
Okej men jag träffade olika personer där, och många utav dom hade olika, som sagt, enheter. Så jag pratade lite med dom. Och jag upptäckte väldigt mkt.
Innan jag lämnade mars hände en sak. Och gjorde att jag nästan ville åka tillbaka igen för att ha mitt stora huvud där ett par dagar till.
Men en där sa till mig att lämna mars lite för denna gång. Den nämnde "att saker och ting kan hända snabbt och precis innan det händer så tror du att allt är bra, men sen händer det något. Och allt är lite annorlunda. Men kom inte hit till mars igen bara för de. Du är välkommen här. Men jorden är ditt hem och där ska du avgöra saker och där är allt verkligt. Så stanna kvar på jorden. Och sjönk inte igenom jorden. Då kan komma hit istället."

Det var fina ord enligt mig.

Love you MARS.

"Egopixarn"

1 kommentar: