tisdag 31 maj 2011

Svettiga dagar

En solsvettig varm dag är det idag. jag söööv hos emma inatt och hade bilen till att köra dit. HAHA dock åkte både jag och emma i två olika bilar tillbaka till Lisch. Lite mobbad. Det värsta var att hon hela tiden skulle skulle köra om en!?!?!??! HAha bara för att jag är lite typ 100 Km/h duger.....

Det är VARMT. JAG BLIR TRÖTT när det är varmt. Jag vill inte va i ett hus eller i skolan med svettväder. jag blir liksom trött. Inte kul. Och kläderna är varma och fötterna är så svettiga att alla skulle typ dö om jag tog mig dom. HAHAH DIE PEOPLE, DIE!

neh men typ.

Jag ska ha filosofi. Det ska bli lite intressant. Typ hur alla MVG barn ska debattera mot mig. typ när jag ligger på typ g.
Det roliga var att de har MVG medans jag har g.

Jag vet inte men det är så tråkigt i skolan. JAG SPYR på DET! CAPS LOCK SÅ INNIHELVETE

Sitter nu med två RÅÅÅÅÅÅLIGA typer. Det syns att de har lämnat hjärnan och ersatt huvudet med typ öh tomatjuice?

Men victoria sa precis nu 14.11 att "vad äre för moongos du är med Julia"

Svar: VET INTE!?!?!?    - Har mina anledningar att vara med er. heeeeeeeheeeeee.




MITT ASS ÄR SVETTIG mummmmmmmmmmmmma. (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar