tisdag 10 maj 2011

Luktar stek

Jävlar va solvej är underbar! (solen) Och alla människor är så glada och lyckliga......... Hahahha förlåt, men idag på fb såg minst 40 st som hade skrivit att solen var underbar och att livet leker osv. Jag är lite sån att jag tycker inte egentligen inte riktigt om solen.

Asså jooooo klart jag gillar solen och kan njuta men det finns saker som jag hatar med solen och det är:

* Man är alltid svettig
* Man luktar typ bränt efter ett tag när man har stekt ute
* Man blir så fucking trött
* Man ser alla brudar gå omkring med bruna ben medans mina är vita
* Det ända man hör från folk är " Älskar solen" "Omg, måste ut och sola" "Älskar mitt liv bättre nu"
* Det går inte säga " Jag vill se en film" för då ska alla titta snett på en!?!?
* Min farmor sitter ute typ från 10-22 och det är jobbigt om man vill gå in och hon ändå ska envisas med att vara ute

Därimot finns det roliga saker med solen och de är:

* Man ser alla färger ute, typ alla blommor och skit blir fina
* Man får se typ en och annan brud ha shorts och den tjejen passar inte i de. (och hon tror att hon är skitsnygg alltså)
* Man får lite bränna.
* Gillar att känna att man blir bränd
* Folk ler lite efterblivet. Vettifan, men solen verkar ju göra så att folk måste le
* Man fryser inte
*Slippa jackan
* En tidens att kunna bada, grilla, etc.
*Men även om farmor sitter ute hela tiden så är det rättså mys de med.

Men förövrigt har min "hata"- Tisdag varit ganska ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar