måndag 30 maj 2011

Det översta är godast

Vfr är det helt plötsligt jobbigt att gå upp? VFR? Precis som att sängen kramar en sådär hårt så man inte kommer ur den! Ändå har jag inte svårt för att gå upp liksom men fan va jobbigt det ska vara nu då. HAhah palla...

Flumm dag 3000 idag. Helvetet vad trött man är. Asså shiiiiiiit. Mår illa av det. Men idag är det "tisdag" efter som vi är lediga på torsdag kan man tänka en dag framåt. Det är ju bra.

Mamma köpte annans juice. Det var gott.

Men idag åt vi fina "måna-rutor" även kallad som fantomenkakor. Och OKEJ axel du stod för hackandet och röra om grejen så visst du gjorde de mesta med kakorna. Medans jag gjorde "resten".

Träna förut. Den bruden som höll de är cool.

Jag har filosofi imorrn. Det är inte kul för jag är ledig mellan halv 10 och 20 i 3 och jag har matte kl 8 först. :( VFR. BajsKORV!

Men jag tror jag hittar på ngt. Det löser sig väl.

HEJ DÅ, DÅ DAH!




Bara för att jag är exrta yummi här
kolla min blick
kolla hur sexi jag är
vet att alla vill ha mig -
så där*

Okej ni behöver inte säga ngt. 

3 kommentarer:

  1. blir lite knäsvag när jag ser bilden :$

    SvaraRadera
  2. Du får lägga ut schemat här så vi vet när du jobbar på donken ;)

    En beundrare....

    SvaraRadera