måndag 16 maj 2011

Det är massor av hallon och....?

Måndag och allt är i sin ordning. Idag var jag inte så kinkig som igår. Gööttt då slapp typ ngn min sådääära kattfräs till hej. HAHA. Jag hade mitt matteprov idag och HMMMM ja, i don´t know OM jag klarade de. Okej såhär: "jag blir så glad om jag MVG i matte :):):):):))))):)))))" medans jag oftast ligger på g- säger: " jag blir så glad om jag får ett klart g :))))))))))))))))))))))))):):):)" hahah och det är inte kul egentligen för jag är så nötig i huvudet. Ett nytt ord förutom "kött" och "kötthuvve" så är ett traditionellt "nötskal" också kul. HAHA liksom nötskal?!?!? Alla dessa ord man kan säga. Okej men jag kom inte på ngr nu men ja ni fattar.
HAHAH
ngt som jag älskar och det är när folk säger ngt och sedan skäms dom så när de säger ngt så säger de först med starka ord sedan säger de bara allt mkt lägre och tillslut hör man inte. HAHA fattar ni vad jag menar? Typ:
JAG VET ATT ÖRONVAX ÄR GULT men jag vet inte hur man får bort de ... .... ...? 
Hahah fattar ni? Det är ngt som jag har tänkt på. Och det är råååååligt.

Men k bry.
Efter skolan så drar jag hem och sedan cyklar jag till träningen. OCH DET KOM REGN på mig. :((((( Vfr ska regnet alltid invänta mig? ALLTID. Det är ju inte råååååligt. Okej lite kul äre väl.

Ba typ: vah?? xD

HAHHA Marcus i min klass säger så jätte ofta: Ba typ: vah? xD Och han säger de med en sån kul röst att om ngn annan skulle säga så skulle de inte va kul.
Dagens kuliga sak att veta eller?

Ngt som är kul är att dricker man nästan en hel liter vatten innan man ska sova måste man upp på natten och pessa.
Ba typ: vah?? xD

Fattar ni när man kan använda de nu?
öh.


Bajs är ju inte det fräschaste jag har sett.

1 kommentar: