lördag 7 maj 2011

F I T T A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vet ngt som jag hatar och det är när man glömmer saker. Alltså tänkt er t.ex. när man letar efter sina nycklar. Man hade dom liksom till skolan och hem men nästa gång man ska ha dom hittar man inte dom!?!?!?!??!? Alltså ibland undrar jag hur mkt hjärnan tar in i huvudet. Det måste ju typ vara så att den inte tar med alla saker man ska komma ihåg? Förut nu precis, PRECIS NU! så gjorde jag världens JÄVLA FAIL OCH JAG ÄR ETT SÅNT JÄVLA BAJSfittHUVUD!!!!!!  Jag skulle byta navelsmycke och då brukar jag alltid koka smyckerna innan. Det dödar bakterier och skit och då gjorde jag de. Jag hällde vatten i kastrull och la i smycket och lät det koka upp. Medans jag vänta att det skulle koka så kollade jag Fb och annan skit på nätet. Rättsom de är så luktar hela huset BRÄNT!!!!!!!!!!!!!!!!! och helvete jag tog säkert inte många  steg förrän jag var inne i köket. Och vad har då hänt? Jo, allt vattnet har dunstat bort och det ända som är, är att det bräns vid och hela smycket är helt rostigt!!!!
 HELVETE! Det var ju fan en present från syrran och jag har förstör det!  JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET! Jag visste ju egentligen att jag väntade på smycket. ÄNDÅ glömmer jag det!?!?!??!
 Jag har aldrig glömt det förut men nu gör jag de? HELVETE och fan! Jävla fitt-kuk-anus HUVUD jag är! Fan måste skaffa ett nytt. Det var ju så fint.
Alltså jag hatar när man glömmer saker och så får man värsta straffet för det!!!!!!!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar