lördag 14 maj 2011

Snabbt och meningslöst

Bra att det går bättre för Eric då . Men jag tycker ju inte han är så jävla bra men.... Man måste ju typ tycks om Sverige nu när dom fick komma med. Ne men jag har jätte mysigt nu. Dock äter man ju alltid för mkt på en lördag så magen är skitstor på mig och det är inte alla mysigt. det är så man kan klappa magen sådär öh Jaaa .... men ne men idag på jobbet gick det bra trots att tiden var lite så man spydde. Detta inlägg var nog det tråkigaste jag he skrivit. jag skriver på syrrans iphone så får inte in känslan att skriva. Hahah!!!!! Men jag måste säga att killarna som var tvillingar som sjöng förut var sjukt snygga och håret såg ut som eld :o haha coolt ju. Och hoppas deras låt blir en partylåt i sommar. :D Hahahahaha!!! jag måste säga också att vi tävlar här lite pm vart Eric kommer hamna på plasering och jag gissa på 11 så får se om jag har chans att vinna lite pengar. Hehe
KUL INLÄGG!!!!!!


Slavs på mulen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar