lördag 14 maj 2011

Lite så ja

Igår hade jag en bra jävla fredag. HAHHA Emma har ju fått körkort så vi gled lite med henne. okej vill man råka ut för en olycka ska man åka med henne. NICE.......! Men okej. Nääää men fredagen var superkalas. Och lite för mig så var pricken över i-et att vara med några gamla godingar på kvällen. Vi hade det bra enligt mig. Avslappnat. Och den tonfisken..... MUMMMMMA! Den smakar kött! haha och jag som inte äter kött. Nice igen. Men idag blir det en annan femma. Har lite smått ångest över 12-16.30 idag..... det kommer blir VARMT, det kommer vara mkt FOLK, det kommer bli STRESSIGT. Och inget av detta är så där jätte mys så det pirrar i magen. Men ikv så kommer det bli kalas bra. Tror jag? Jo men det blir det säkert. Hoppas vädret är bra bara! Ska min första grillning ikv. Så eeehhhhh Solvej får vara lite sneelllll ikv tycker jag.

Tonfisk smakar kött, det var gott.
Men jag äter inte kött, det är ju äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar