lördag 28 maj 2011

En tidig morgon. Allt är i sin ordning

Jag har under hela mitt liv haft konstigt när det gäller tidiga morronar och sena nätter. Antingen har jag en period då jag kan hoppa ur sängen och är ass pigg. Som nu. Jag gick upp 07.45 No_life.se. Eller så är jag inget trött och kan vara vaken hur länge som helst utan att vara trött. MEN dock så är det så att oavsett om jag är vaken till 3 så vaknar jag 8 på morronen ändå. (Y) Inte kul. Inte ofta jag sover länge. HAR INTE DEN FÖRMÅGAN ATT KUNNA SOVA LÄNGE. Jag är avis på de människor som kan sova lite när som helst och var som helst. HAhahHA. 

Idag är det ingen mindre dag än lördag. Och ja det ska regna kul. 
mhm.

Igår slutade allt lite överraskat så en sväng till Fluffy gjorde mig bra. Fick tala ut, ha panik, och Skratta hur mkt som helst så tårarna kom. HAHH hatar att jag lipar när något är kul. Det är inte kul speciellt när min masccara är kass så jag ser ut som en svart ninja i ansiktet. 

HAHa. MEN det är lördag och jag är jobbfri hela fucking HELGEN. 
Det äger bara pyttelite så.

Men ikv så är det en brud som har 18 års kalas, så jag ska ut till mina gamla trakter bondvischan Härjevad. Det ska bli nice. Tummen upp (Y)

Är jag äcklig så vet jag att du tänder på de. (YYYYYYYYY) yummi 

1 kommentar: