torsdag 5 maj 2011

öh... tja tja!

Har varit allmänt nervös idag. Fy FAN hatar att vara de! VFR är vi människor de för? Vi ska alltid analysera saker. Varför kan vi inte bara ta sakerna som de kommer och alltid vara positiva? NÄÄÄHHHHH för vi tänker alltid med: "om". ALLTID ska vi GÖRA de! Helvetet vad trötter jag BLIR. (älskar att ta i med orden) Men ist för att tänka " Tänk om hon inte gillar mig" Men snälla vännen, jag lovar du DÖR inte. Man kan lugnt fråga: " Gillar du mig?" - svart: "neeeeh." OKEJ då vet man de. Eller typ "tänk om jag känner mig ensam" - Men du har ju för fan massa kompisar och familjen är med dig! Så varför är man jämt så fucking osäker på allt. Istället borde man leva upp till de man själv tycker om. Det finns oftast möjligheter till att ändra de val man har gjort. På ett eller annat vis. Och man är faktiskt bara ensam OM man själv har valt de. Men vi är så äckliga vi människor. Är det maten som gör oss de eller? Eller är vi människor så KNEPIGA att vi blir äckliga? Bra fråga.

Jag är äcklig.
Men gillar de.
......

Nääääää men jag vet inte. Idag hade jag faktiskt inte så mkt på hjärtat. Imörrn blir de Stadt och då ska jag dansa sexigt och kössa vem fan jag vill. (och det behöver inte vara.... alltså tunga in och ut. utan en snäll puss  JUST ONLY) Så få inte en tanke om ngt annat. Vet att allt man säger som har med pussar och strul och fan allt så kopplar människor de te ngt annat.
Kinky blick på er! ( och ni vet vilka jag menar)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar