söndag 1 maj 2011

Bena blir mitt spagettikäk

Igår va de återigen party. Och fan bena är inte okej idag. Helvete!
 Hahahhahah okej neee men det var helt okej igår. Men det var kanske lite roligare i fredags. Vet inte om det var för att det va annat folk i fredags som gjorde skiten roligare :D Men idag så äre kalas och jag tror att jag kommer få mer hemprylar. Allt är som sagt behövligt. kan lika gärna få allt som present. Önskar mig inte så speciellt mkt annat ändå. Kanske ska träna idag om jag pallar. Det är core. Skitbra!!!!!!! Älskar de! Och Kajsa som har det är supergullig. Man kan inte låta bli att lee sådär onödigt mkt när man ser på henne. Jag är så himla nere i Friskis. Jag vill aldrig komma ur friskis. TOTALT FUCKING IN LOVE IN THAT! och stavning och engelska ligger faktiskt på ig-g så jag är inte bra på de och skitsamma hur jag stavar skiten. Ni fattar ju ändå eller? Kötthuvud. (Mitt nya ord: "Ditt kött") låter så kul.. .
Haha


Du får en puss, du får en kram. Och du din lilla.... du får endast en blick. Bye Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar