tisdag 24 maj 2011

jo så äre

Att det blåser ute vet vi. Och att man typ ramlar är ju kul.
Ute och körde moderns bil och Wow Volvo är kul att köra. Kommer snabbt upp i fart. HAHA inte att man gasar utan man kommer snabbt upp i fart.

-MEN OKEJ!?!??

HAha tack behövde de.
 NEJ jag vet inte vad man ska sääääääääga. DEt är kul. Att jag har pluggat bra de senaste dagarna har varit VONDERFUL! Stavning* Ni gettar  eller? HAhA
Jag har inte mkt kvar. Längtar till donken Schema kommer så man kan PLANERA lite. Även om jag gillar spontana saker. Älskar jag att veta att man kommer göra roliga saker oxå.

Ok NOG om det.

Ah

Jag pluggade idag med. lämna in storköksprovet. GÖÖÖÖTT slippa den dåe. Ni som inte har storkök kan va glada. Ni som har näringslära kan vara en badad katt. Lite småsura och fräsa.
HAHA

Har kakao över hela kroppen. Så ja jag är choklad brun nu. hehe. RÅÅÅLIGT.
Öh nej?

Det är en skitgammal film på tv. Och jag hatar drama filmer med brudar som typ " Min älskade, följer du inte efter mig så kommer jag aldrig förlåta dig"
Ja bruden jag ska springa ca 1 meter efter dig tills du har tröttnat på att springa. Det blir Chilli-Pill.

Tränade förut. Det finns en brud på friskis som har en het kropp. Hennes rompa är yummeeee. Hennes kropp skulle jag vill ha. Då vet ni de.

K bry.

Onsdag imorrn. jag ligger efter i dagarna, det känns som måndag idag. Okej men det är ju kul dåe. Men NEJ det är det ju inte?

- joh lite?
- ja okej då.

En stor morot är väldigt god att tugga på.

1 kommentar: