söndag 15 maj 2011

En söndag utan ångest, GÖTT

Okej vakan typ 8 idag så dagen har varit lång. Men har hunnit en del. Jag äter då sen vid 13 så cyklar jag (OCH TACK O LOV SÅ REGNA DET INTE) hhhaha överdriver lite sådär spykänsligt mkt. Men, jag cykla te donken och hade medarbetsamtal och det gick kalas. Kassautbildning snart. GÖTT. Och sen så stack jag te jocke och tess och plugga matte och gött nog så tyckte jocke att jag inte var dum i huvudet och sa att jag kan klara provet imorrn. Det var en underbar känsla. Sen så efter de cyklar jag hem, byter om och tränar. SKITKUL jag vet ^^.  Sen så kom emma och simon.


Märkte ni hur jag ba: Sen kom emma och simon PUNKT.
Men vi höll på med matte. Vilket behövdes. (Y)

Nu sitter jag här. Kollar tv. Jag har blivit arg. Och sur. Ser antagligen ut som en riktig bitch nu. Sådär att ögonen är svarta och att man är spänd i kroppen. Och att skulle ngn prata med mig skulle jag har en låg, sur ton. Och hela tiden titta bort för att undvika ögonkontakt.
Har upptäckt en sak med mig, eller aahhh mamma har sagt de och sen har jag upptäckt de. Och det är att när jag inte gillar ngt så tittat alltid jag bort. Oavsett vad det handlar om och jag inte känner mig tillfredsställd så tittar alltid jag bort. Hehehe..... kan va bra å veta dåe. Ser ni mig inte titta i era ögon så är det ngt fel och då kan ni typ säga: "Du har roliga sockor på dig" " Det här teet var gott" "Det luktar gott här" och allt ni säger ska ni säga med ett leende. Då kommer jag antagligen att se i ögonen och le tillbaka.  Sen om leendet är feak eller riktigt det får ni avgöra.

Ok det var kul detta. SORRY jag vill inte att ni bah: Åh vad kul julia är. Och säga de med världens störta IRONI.

Slick mellan tårna.

2 kommentarer:

  1. hah, du är störd julia :D and i lööööööve it ;))

    SvaraRadera
  2. Julia sluta inte skriva, jag blir glad av att du visar en annan sida & trollar med orden

    SvaraRadera