måndag 2 maj 2011

Måste påpeka en sak!

HAHAH spånade just igenom lite andra bloggar och då var alla brudar då. När dom skriver så skriver dom antingen nästan ett helt A4 med text?!?! Seriöst vem fan orkar läsa de???????? När man har gått i skolan orkan man inte sånt. (förlåt, ni som skriver FÖR mkt,,,,,) Sen en till sak, bara för att det är börjar bli sommar då ska alla brudar helt plötsligt ligga ute i solen i bikini och ta kort och lägga upp i bloggen???? Vfr de?? typ "Okej jag ser hela din kropp och jag ser vad har typ för storlek på brösten" Samma med bikinisar, tjejer typ: " Idag köpte jag en skitsnygg bikini, min kropp kommer vara så snygg i den" och så har de tagit ett skit nära kort på bara bikinin ( och då har dom på sig den) och det ända man ser är BOBBIS! Hahaha och så säger typ alla brudar att de stör sig på att alla tjejer är så lättklädda och framstår som slampor. Hehe....... förlåt alla tjejer som bara vill visa hur bikinin sitter på kroppen. Men seriöst vfr skriva upp de, då kan jag lika gärna skriva: " Nu kokar jag ägg" och har ett skit nära kort på mig när jag kokar ägg. Liksom öh.....? K.....

Blöt fis.

2 kommentarer:

  1. Linda Berglund2 maj 2011 kl. 21:19

    haha gillar ditt sätt att skriva :) som ingen annan gör, me like :D //linda B

    SvaraRadera
  2. Haha va kul att du tycker de :D Me like when you read my blogg ;)

    SvaraRadera